فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

smilies1  smilies1  smilies1

مایکروسافت 17 ماه پیش، ویندوز 7 را به بازار عرضه کرد و با استقبال بی نظیر مصرف کننده گان مواجه شد. بر اساس اطلاعاتی که از ویندوز 8 در دسترس است، در این مقاله به بررسی 8 قابلیت جدید و جالب این سیستم عامل خواهیم پرداخت:خجالتی

  1. بوت شدن بلادرنگ: بررسي هایی که در مارس 2010 انجام شد نشان میدهد که زمان صرف شده براي بالا آمدن ويندوز مهمترين عامل نارضايتي کاربران محسوب ميشود. بر اين اساس مايکروسافت قصد دارد ويندوز 8 را به گونه‌اي طراحي کند که بالا آمدن آن طولی نکشد و از زمان روشن کردن رايانه تا بالا آمدن سيستم هيچ زماني صرف نشود. در ويندوز ويستا زمان بوت شدن رايانه 40 ثانيه بود که در ويندوز 7 اين رقم به 37 ثانيه رسيد. اما مايکروسافت قصد دارد این زمان را در ويندوز 8 صفر برساند.
  2. تماشاي فيلم‌هاي HD در تلويزيون‌هاي بيسيم: ويندوز 8 قابليت سازگاري با انواع دستگاههاي الکترونيکي از جمله گيرنده هاي تلويزيوني را دارد و ميتواند امکان تماشاي فيلمها را با کيفيت بسيار بالاي HD فراهم کند. بر اين اساس کاربر ميتواند لپ‌تاپ خود را روشن کرده، فيلم مورد نظر خود را در اينترنت پیدا کند و با يک کليک فیلم را به صورت بيسيم به تلويزيون خود انتقال داده و آن را تماشا کند.

 


موضوعات مرتبط: درس اول امکانات جدید ویندوز 8 ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | 8:33 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon